fredag 27 april 2012

Stadsmössen och lantmössen har date...

Tjoho! Det blir en morgonblogg idag!
Nu har strykbrädan åkt fram...provat och bestämt mig. Hallå jag ska väl inte träffa kungen?

Näää..jag ser fram mot alla glada skratt som jag vet börjar så fort vi ser varandra.
Japp för i eftermiddag styr vi kosan mot Stockholm jag och Magnus. Känns välbehövligt just nu.
Koppla av i storstan??!! Anne o Björn bor i Spånga så det känns nästan som hemma tycker jag inte storstad precis men väldigt nära o smidigt in till city. 20 min med pendeltåget. Jo då, jag har väl varit ute förr.... I morron blir det Brolle på eftermiddagen och sen ska vi äta middag ute nå´nstans i stan. Det har jag överlämnat till stadsborna. Något springa på stan och shoppa hade jag inte tänkt mig den här gången, känner inget behov av det nu när "presenningen" hänger där så fin. Mest är det nog att jag bara vill va.... inga måsten.
- Hallå Lotta! oops strykjärnet är varmt nu.
Så tack o hej nästa gång vi ses på skärmen är jag någr aerfarenheter rikare.
Ha det bra för det ska jag//L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar