tisdag 10 april 2012

Påsklov UTAN lov!

Ja idag är det väl dags att bära ner hönor , kycklingar och ägg till förrådet igen. Inte många dagar dom får vädra sig precis. Men först ska jag jobba och Otto ska till fritids, vilket han inte gillade när det är påsklov. Jag har försökt förklara för honom att vi har ju tagit påsklov lite andra dagar under året fast vi kallar det VAB! Men som jag sagt innan...han är inte lättlurad. Känns inte så det som suget efter ledigt är stort just nu när man varit hemma så mycket även om det är skillnad på att vara sjukledig och friskledig. Vi tar ledigt nån annan gång! utan att det är nån sjukdom inblandad.

Idag vet jag inte vad som händer på jobbet. Berättar ikväll när jag tittar in till er. Men nu ska jag försöka göra mig lite finer , sen jobba och efter det blir det roadtrip till Möölunne för att fixa lite till mamma som kommer hem idag. Se´n kanske jag en stund till er......

Ha en bra tisdag//L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar