torsdag 26 april 2012

Liten blir stor?

Jo då....igår blev jag klippt av bästa Malin J. Innan detta inhandlades "presenningen", vilken blev en typisk Lotta klänning. Nu känns det bra!!
Tog med en pizza ner till mor Lisbeth idag det var uppskattat! Se´n blev det kaffe och att skriva räkningar. Jag var på pappas grav också. Konstigt det där men det känns som är lite närmare honom där. Blommorna min syster satt på graven till påsk var fortfarande lika blå, precis som pappas ögon. Det blev en nära pappa upplevelse ialla fall. Saknar den "lille" guuuben. Tänk det hjälpte inte att jag nästan blev 50 år, när jag ringde till mina föräldrar och pappa svarade så sa han alltid till mamma:
- De e den lille....
Kanske det är pappas förtjänst att jag aldrig känner mig så gammal som jag är.....<3
nu är det kväller och snart dags att sova så:

Good night sweethearts//L8


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar