onsdag 25 april 2012

He´s number one!

Go morgon go morgon hör Lotta sjunga glatt go morgon , go morgon så det stöööör!

Jo efter att ha stoppat huvudet i vatten som inte hade för många värmegrader vaknade jag till liv i denna tidiga morgonstund. Känns bra idag tycker jag, tack alla ni som puschar och stöttar ni är guld värda.
Men hallå! det är två dagar till vi ska " Sveriges huvudstad" och jag vet inte vad jag ska ha på mig och med mig. Dom där kalorierna som är och syr om mina kläder på natten har nog fått hålla på länge nog nu...... men det finns ju presenning som nå´n sa:)) men vem vill ha det på sig?
Nu spelar dom Per Gessle på radion också och han gör mig alltid glad, allt verkar va på¨rätt sida idag!!
Otto har varit lite kinkig med maten ett tag nu, det ska inte va paprika i , och potatis är äckligt m m. Ja C om nån vet väl;) men  igår fick vi fish and chips i skolan ( jag hade ju sagt fisk och pommes) och han hade ätit massor sa han.
-Men va bra Otto, sa jag. Fortsätt så!
Tyst en stund sen säger han:
- I morgon mamma blir det nog inte så roligt för Camilla om hon sitter hos mig! Det är köttsoppa.
- Men Otto ta lite bara och så äter du det tycker om och ta nån macka med då. Man måste bita ihop ibland vet du....
- Eller lagar dom mat som jag äter!
Man kan bara älska de lille "ordbajsaren"
Ha en trevlig "lilllördag"// L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar