onsdag 18 april 2012

Många L8:or....

Jaa...var ska jag börja. Dagen har varit lite konstig det är helt klart!

Otto har ju haft ont i en fot och vad. Han gick till skolsyster i går och hon hade sagt att det var växtvärk,,, växer han bara på ett ben eller??
I morse när han han vaknade hade han så ont att han inte kunde stå på sitt ben.
Då googlar man gott folk!!

VÄXTVÄRK: båda benen, mest om natten  m m ,sök vårdcentral annars...
Jo men visst vi gav oss iväg till skola och jobb. 8.00 ringde jag vårdcentralen och fick tid 9.00, ooopppss! snabba ryck...men jag sa hurtigt innan jag gick :
- jag är tillbaka inom en halvtimma..... men så enkelt var det inte vi var klara halvtolv på vårdcentralen.
Provsvar kommer i morgon och innan dess tänker jag inte säga nå´t här mer.

Bara att jag VILL INTE att det ska vara nå´t med min lille"ordbajsare", men det var en helt suverän doktor vi hade ***** får han !
Jag känner mig som jag delad i många delar i en kropp i kväll.
Nå´t säger : Det är lugnt det är inget farligt!
Nå´t säger: ja men läkaren ringde trots allt barnjouren och då är det allvarligt och massor av prover...Om jag jag ska visualisera hur jag känner mig så blir det så här      // L8                              
                                                                    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar