söndag 15 april 2012

Bebisbesök

Hoppsan nu var det redan söndagskväll! Lite stausuppdatering kommer här:
magisk duk....
Igårkväll blev det Yatzy istället för plump och jag vann stort, tills dom skulle börja tramsa och spela tvång....




Idag har Otto och jag varit i Mörlunda , det skulle ju komma bebisbesök. Jonas och Annika skulle ju komma och visa upp det lila underverket Tilde. Hon är så sööööt,lik sin pappa faktiskt och eftersom jag är faster till Jonas måste hon ju ha fått lite gener av mig eller hur?? Jonas har alltid haft en stor plats i mitt hjärta och det var så roligt att träffa den lilla familjen idag och så piggade det ju upp "gammel farmor" också.

Gammelfarmor Lisbeth:))

Lite nostalgi också. Här var pappa Jonas inte så stor själv minsann:

Ha det gott och i morgon är det måndag igen//L8
























2 kommentarer:

  1. Hahaha... Tärningarna trillade din väg, men vänta bara, nästa gång e du inte så kaxxxig! ;)

    SvaraRadera