lördag 14 april 2012

Otto en idol?

Det blev soffhäng framför TV igår kväll. Let´s dance.... ja jag säger det igen dom kan väl ge pokalen till Hysén redan nu, han kan skaka rumpa den killen ju! Idag blir det inget speciellt, tänkte gå ner och trängas lite på gågatan här i Hultsfred.

Ja i går blev jag ju bjuden utomlands också, vet inte riktigt vart just nu är hon i Spanien men hon pratade nå´t om att flytta nå´n stans....hmmm egentligen var det väl mer Otto hon ville träffa o umgås med, men eftersom han är minderårig fortfarande och jag inte släppt taget än så får jag följa med verkade det  som. Men då kom en annan väldigt, väldigt viktig person i Ottos vardag in i sammanhanget och sa att Otto var hennes tredje man i livet just nu så han fick följa med dom:)) men JAG då??
Ähh va är väl en bal på slottet?.... Jag ska ju till Stockholm, Norrköping och Jönköping!!

Ja ja jag säger tack till Mija ialla fall som inbjöd oss man vet aldrig....

I kväll blir det party på Nyckelgatan!  Suck....dom ska väl "plumpa" bort mig igen. JAG den ständige "Plumpan" men det är lugnast så , dom är så dåliga förlorare dom andra tre;))

Otto ska vara värd här hemma och ta hand om Emma o Henric. Det var ja direkt när dom fick inbjudan....dom är gulliga tillsammans dom där två , det är dom verkligen. //L8

2 kommentarer:

  1. Du följer också med så klart!!! Till Marbella....så skönt det låter :-)

    SvaraRadera
  2. Marbella next...vilken dag som helst eller....;)

    SvaraRadera