lördag 21 april 2012

Börjat jogga! slutat blogga..NÄÄÄÄÄ!

Hallå igen alla kära läsare!

Måste skärpa mig med de här att blogga VARJE dag! Lite olika saker gjort att jag inte haft orken till det. Men i torsdagskväll var jag i Mörlunda och träffade mina gamla kollegor, ja dom som var friska alltså, vi blev inte så många men vi hade det trevligt vi som var där!
Började med en tipspromenad! Vem som vann?  hmm..*host* jo det gjorde ju JAG!
Smörgåstårta och Trocaderoläsk . kaffe o tårta. mycket prat och skratt. precis vad jag behöver just nu...

I går fredags var det kort dag på jobbet. Se´n kom det saker som har gjort att inte vet riktigt vad jag ska göra. Försöker tänka klart och positivt, men jag är väldigt "down" och ni får respektera att jag inte lämnar ut mer än att läkaren INTE tror att det är växtvärk Otto har, fick telesamtal från läkaren igår. vi är remiterade till barn i Västervik. Men som jag sa innan mer skriver jag inte än, för det behöver inte vara nå´t allvarligt, DET FÅR INTE VARA NÅT ALLVARLIGT!!!!

Dom gröna byxorna åkte på igår kväll igen. Det var disco på Råsebäcks skolan. Och vi lite "äldre" fick åka till Vimmerby gå på Jem o Fix och ÖoB. Se´n blev det Let´s dance. Mycket sömn har det inte varit i natt, men nu ska vi göra nå´t bra av den här lördagen. 11-kaffe är väl en bra punkt!
Lite bilder från en trevlig kväll runt Lillesjö Idrottsplats i Mörlunda//L8



En del var väl inte gamla kollegor men framtiden i Mörlunda!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar