lördag 7 april 2012

Julen vara väl till påska....

GLAD PÅSK! tänker inte diskutera vädret det får tala för sig själv........

Hade planerat att åka till Oskarshamn för att hälsa på min mamma som ligger på sjukhuset, men med vinterdäck på bilen väntar jag nog lite med det.

Tänker ha en sån där skön dag bara idag. behöver inte åka till affären, maten är planerad. Ska bara ta hand om all tvätt...suck jag är nog en liten "slarva"! Varför inte göra det direkt. Nä nu sitter jag här o tittar på allt som ska strykas, vikas och plockas in. Men kaffe termosen ska fyllas och strykbrädan placeras mellan laptop och tv skärmen. Va kan gå fel??

Äntligen! nu har vi bokat Ladies Night! Gunilla o jag ska på "husmorssemester". Vi drar till Jönköping i november, bor på hotell och bokar hela Gala paketet med 2 rätters inkl. pojkarna i Ladies Night. Det här har jag önskat få göra i några år nu. Tack ICA kortet!

Suck...har ni sett påskharen? jag väntar o väntar ....Ottos har varit.men han tror ju inte på det...kankse jag ska gå på hans linje o sluta tro på påskharen?? Nu laddar vi strykjärnet, kaffekokaren och ett positivt tänkande och plattar till tvätten.

Är det här påskharen?://L8

1 kommentar:

  1. Haha påminner om husse i min familj, tror du dom känner varann:)Tror iaf att detta ÄR den riktiga påsk haren som kommer både till dej och mej med godis.Ammi

    SvaraRadera