fredag 6 april 2012

ÄGGSTRA ÄGGSTRA!

Jag ställde in kvastfärden till Blåkulla! Ska bli snöstorm och då funkar GPS så dåligt på kvasten såååå.....jag blir hemma!

Jag hoppas att påskharen hittar hem till mig....
Det blir en lugn påsk(tror jag) i det Svenssonska/Axelssonska hemmet i år. Vi får "ägga upp oss"själva. Ja det är ju klart den lille "påskharen" Otto har vi ju så underhållning behöver vi inte bekymra oss över.

Nu hoppas jag att Ni får en trevlig skärtorsdagskväll så syns vi i morgon.

Nu när det är påsk och man pratar i telefonen kan man ju säga att man tar en "tupplur" eller???//L8



                                                        


   

2 kommentarer:

  1. Glad påsk till dej och din familj Lotta....blir alltid lika glad när jag läser dina inl-ägg;)
    Kramar

    SvaraRadera