söndag 1 april 2012

Strutsägg, sjukhus och söndagmorgon

Det här är så tråkigt att inte kunna sova på helgerna! Sitter här med mitt kaffe och klockan är bara 6.00.

I fredagskväll var dom nya gröna byxorna med Otto på disco. Han var så nöjd!
Magnus och jag var på födelsedagskalas hos Anne-Marie som fyllt 50 år.

Som vanligt blev det helt galet och heltokigt. Vi kan liksom inte "sköta" oss riktigt ;) men roligt har vi.
Vi fick smörgåstårta och världens gulligaste marängtårta med jordgubbar på. Annars  kom vi väl på att vi är nog inte så friska nå´n av oss PÅ RIKTIGT! men det underlättar.... Åhh snälla ni som läser bloggen!!! Ser ni ett strutsägg så är vi tacksamma om ni hör av er!

Lördagen började med telefonsamtal att min mamma var på väg till sjukhus. Så halva lördagen tillbringade jag på vägen och på Oskarshamns sjukhus. Tyvärr så känns det som en vana nu. Kvällen halvsov jag i soffan så jag var väl inget roligt sällskap precis, men jag blir trött när det händer så´nt här, that´s me. Annars är det väl första hela veckan på läääänge som jag känt mig frisk om man nu törs nämna det.

Nu blir det soffan igen, tillsammans med kaffet o nå´t tv program. Ha det bra så ska öppna locket i kväll igen och ge er en statusuppdatering. Åhh! ni som var på Takida i går kväll bara så ni vet är jag inte avundsjuk 100 %.//L8

1 kommentar:

  1. Hej Lotta

    Vet inte riktigt vad du letar efter för strutsägg och hur det skall se ut men vi har en del i vår webshop: http://www.africanow.se/grp/strutsaggsskalar
    Vi har nog tyvärr inga hela strutsägg om det är vad du letar efter.
    hälsningar
    Lars Östman
    Africa Now

    SvaraRadera