söndag 22 april 2012

L8 vs Sue Ellen



Söndagen började si så där....kaffet var slut!! Sån´t får inte hända. Jag fick ge mig ut på en lånerunda för nå´n affär är inte öppen så tidigt och jag måste ha kaffe på morgonen. Tur att inte polisen var ute för jag var ju inte precis nå´n skönhet...dom hade nog sagt:
-De e ok! du kan åka direkt.
För typ 20 år sen när jag bodde i Virserum och Malin och Anton var små. Då fanns det en TV serie som hette Dallas om nån missat det. Ni vet JR , Sue Ellen m fl. När man kom ner för trappan i huset där vi bodde var det första man såg på morgonen sig själv i en spegel!...... hua!!! Men jag brukade på skämt säga varje morgon:
-God morgon Sue Ellen! bara för att....jag verkligen inte såg ut som henne, och det var Anton snabb med att säga till sin mamma:
- Men det gör du väl inte mamma! ( som om jag inte visste de).Men att han de lille  sjöng eller kanske mer skrek signaturmelodin till Dallas typ överallt tänkte han nog inte på! Ja mina barn har väl lite av mina "knas". Malin hon hade 3 låtsats kompisar, Ebba, Lekis och Johan hette dom. En gång fick vi åka tillbaka till Mc Donalds för vi hade glömt dom där..... men huvudsaken är ju att det har gått över på dom båda två. <3 <3.

Ja det var väl vad snillet spekulerade i dag. //L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar