lördag 7 april 2012

Musik ska byggas av glädje

Jansson, prinskorv, köttbullar och lite annat smått o gott var på menyn idag.
Inte dumt alls. Emelie var hos oss en sväng och fick sig lite påskmat alltid lika trevligt!

Meeeen...hade det inte varit så tråkigt väder hade jag velat gå en långpromenad nu...
Jo jag vet vad ni tänker
- Hade hon gått om det varit bra väder då?
Schyssst av er.....

men nu är  helgen i maj bokad. Vi drar till Norrköping med Gunilla o Ari. Tar på skorna och svirar runt med dom lurviga. Bara att hoppas att hälar, höfter och senor håller för några snurrar.

Lyssnar på musik just nu, det gör mig glad man liksom dansar lite när man sitter här,  tunggung....

Fötterna går som trummpinnar, huvudet nickar i takt(hoppas jag) och jag blir sååååå sugen på att hoppa upp och ta ett par sväng om.... Var är  Magnus????

Jo han springer runt med ett måttband och dansar runt han också....kanske ska fråga om lov??

nu är det Let´s dance på TV i kväll det blir super duper. Anton Hysén är ju inte lite.....

Nääää nu klappar jag händerna också av glädje över musiken som ljuder i rummet.......

Denna långa fredag går mot kväll nu och vi syns i morgon igen.

jag dansar mig ut ur bloggens värld och tar ett par steg...//L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar