fredag 23 mars 2012

Varm och glad....

Idag har sommaren varit och hälsat på oss....

Jag som levt i en annan värld nu ett tag, under filtar och frusit och rullat ner så fort solen tittat in, hade problem när vi skulle ut med våra barn på förskolan idag. Jag klädde på en av dom stackars pojkarna både fleece, fleecefodrade överdragsbyxor.......när jag tittade på barnen som mina kollegor hjälp så hade dom väl kanske hälften av allt det.... men ordnade sig när jag kom ut fick jag en chock det var ju sommar ju!!! Jag har nog klätt MrX för mycket sa jag! Vi har klätt av honom sa mina kära kollegor och log, ett sån´t leende som sa : Lilla Lotta du kommer snart in i verkligheten igen:)

Vi skulle ha börjat fortsättningkurs i bugg nu i veckan, men den blev inställd  så nu gick det motionstillfället också åt pipsvängen.....

Ja det är lika roligt som det ger motion att bugga..det gör mig glad också och det gillar Magnus.
jaaa...både ock att jag får motion och är glad.......

Vi brukar nyttja denna motionsform tillsammans med våra goa vänner G o A, så nu är det planering för en helg i maj....dessa två filurer spelar vi plump ihop med också. Jag brukar nästan alltid bli "Plumpan" men var gör väl det...det gör mig glad!  Så vi får väl se om det blir nåt "hemma hos" tillsammans  snart.

Nu blir det halv åtta hos mig och sen Antikrundan...... det är mogna program! Men dom gör mig glad!

Syns i morgon folket//L8





1 kommentar:

  1. Glädje är en viktig ingrediens i livet!!
    Hoppas du fortsätter att må bra!

    Vårhälsningen kommer från någon du känner men som säger sig vara anonym t.v.

    SvaraRadera