måndag 12 mars 2012

Ramalama ding dong...

Ja då var det dagen efter Melodifestivalfinalen! Rätt låt vann för en gångs skull...
Innan spektaklet började på TV lyssnade vi på massor av gamla skivor här hemma...
Otto va med och diggade och den han gillade mest blev den här:



Söndagen har väl som vanligt varit en slappardag. Har börjat hosta och det gillar jag inte.

Kvällen blir väl att ttta på TV... men jag säger som Otto det är ju där jag lär mig allt. Kanske skulle söka till Postkodmiljonären...hade alla rätt upp till 50.000 härom kvällen! Ja jag vet visst är jag allmänbildad och inte utbildad... men jag tror jag skulle tjäna mer pengar på min allmänbildning än en utbildning. Åhhh va det är skönt att ha ursäkter för det mesta...det känns liksom lite lättare då.
´Nu är biljetterna till Brolle Rock´n roll beställda också. Magnus (ja ni vet han vill inte vara med här  ju) och jag ska åka till Stockholm sista helgen i april. Vi ska umgås med min gamla barndomsvän Anne och hennes familj. Se´n blir det Brolle han är ju både snygger och bra...ser fram mot denna helg nu. Nu tycker jag ni ska klicka på videon och lyssna på ottos favoritlåt från igår kväll. man kan inte låta bli att" ramalama ding donga "jag lovar :)
Gott slut på veckan o vi synes här om ni vill och vågar// L8


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar