onsdag 14 mars 2012

Nej, nej, nej........

Har legat hela dagen.....va hjälper det att man bara vill skrika NEJ,NEJ inte nu igen.....

Hostan håller på att skaka sönder mig, feber ger mig frossa, näsan behöver spray, hela kroppen skriker ge mig PANODIL!

Har inte varit uppe på hela dagen, tur att Otto har varit hemma o servat mig.

Inatt när jag låg i sängen och kroppen bara värkte..så kom jag på att mitt liv är ju nästan som att göra film just nu....
Tagning!!(arbetar kanske en vecka om jag tur)....Bryyyyyt!!!(sjukdom kommer) ja så ska man se det positivt så är jag väl en STAR! eller inte....

I min lilla värld så låter det väl  mer så här:

Arbeta!!!  psykbryyyyt!  Arbeta..... den här filmen handlar om bara mig så jag har liksom huvudrollen.
Men i den här världen är det så att tjänar mindre ju mer film man gör:((
Hur som helst är jag ju intre ensam om den här sjukan har jag förstått...tänk vad skulle man göra utan Facebook då skulle man ju inte vem som är sjuk, lagat mat, varit ute med vovven m m .

Influensan har kommit så är det och jag tänker inte säga välkommen....

Nä nu ska lägga mig ner igen med nässprayen, näsdukar, vatten på nära håll.
Ha en trevlig tisdagskväll, ni vet väl att tisdagen bara är en transportsträcka till helgen...//L8

1 kommentar:

  1. Nej nej, inte transportsträcka, njuta av nuet... inte just när du är sjuk kanske ;) Krya på dig! / Gunilla

    SvaraRadera