tisdag 6 mars 2012

Måndag är så mallig först han är.....

Kanske ska presentera mig och min kära jag har runt omkring mig....
Ja det är ju då först främst JAG! och min sambo Magnus han vill inte vara med i bloggen...men va säger ni klart jag måste ha honom med ju. Sen har vi den ständigt inneboende Otto som gör att vi vet var öronen sitter, han kan minsann både det ena och det andra och mest sånt som jag inte fattar nåt av...pokemon,yttregalaxer  m m , men han är smart:) (gener från sin mamma).
Henke han är" periodare" alltså han bor hos oss varannan vecka.Snäll pojk e de! Kanske därför han fått en sån tjej som Emma. Ja så kommer då en rad med avkommor här: Mina: Malin bor i Jönköping o pluggar till civilekonom, Anton jobbar på Rusta lager i Nässjö där han bor. Magnus:Sofie bor  Motala läser till journalist och sen har vi Emelie hon bor med sin pojkvän här i Hultsfred, hon kommer hem ibland och berättar roliga historier:)


Ett rätt trevligt gäng faktiskt!! Den enda jag törs lägga in bild på är Otto....

Idag har det varit  måndag hela dagen.....

1 kommentar:

  1. Nice, Lotta!
    Idag är det tisdag, undrar vad blogg Lotta har hittat på idag?

    Kram
    Svenne

    SvaraRadera