fredag 16 mars 2012

Fredagsmyyyyys....

.Nä jag har inte slutat blogga... men jag har inte varit aktiv på min laptop dom sista dagarna.
Igår em tyckte jag mig se en liten ljusning i tunneln av sjukdomar. Men det skulle jag inte ha ropat HEJ!

I går kväll ja vi kan säga vid kl 20.00 började ett öga kladda och svida och vara allmänt irriterande...
- Ögoninflammation sa min käre sambo.
Då blev jag såååå trött o sur på alltihopa så jag på vägen ut till badrummet slog näven i skåpet i hallen...
Moget Lotta!! moget.....
Men när jag tittade mig i speglen så var mitt öga rött som det rödaste och så satt det en liten gul kletig sak och hånlog åt mig i ögonvrån. Jag  var inte trevlig resten av kvällen det var jag inte...
Och i dag på morgonen öppnade Lotta bara ett öga för det andra var igenklistrat av äcklig goja....
VA SKA MAN GÖRA????? gå till coach kanske som är så poppis nu har jag hört...
Hur som helst mår jag ganska bra just nu i skrivande stund( 15.20) peppar, peppar och alla kryddor!!!

Får se vad fredagskvällen bjuder på....  det där med dans det verkar lika långt borta som ....

Otto var hos Lisa och lekte efter skolan .man kan säga att dom har ett komplicerat förhållande dom där två...När han kom hem förrut sa han att Lisa och han börjat skriva "kärleksdagbok"...och när jag sa det blev jag sugen på kärleksmums mamma. Annars dumpar dom varandra typ varannan dag...lite gulligt är det ju:)  När jag hörde det där kom jag att tänka på när jag var liten. Man ringde åt varandra och frågade om chans...och min mamma glömmer väl aldrig när Gunnar och Bertil stod utanför fönstret hemma och ville ge mig tablettaskar.... de va kärlek på den tiden,,,,, Tuttifrutti var det och det älskar jag fortfarande synd bara att det blir näve av en ask.
Ha ett bra fredagsmyyys folk//L8

1 kommentar:

  1. Gulligt skrivet av en gullig L8!! Krya på dig!! Kram

    SvaraRadera