onsdag 28 mars 2012

Titta på radio !

En liten morgonblogg kan väl vara på sin plats nån gång!

Jag brukar ju "titta" på radio numera på morgonen..Jo jag vet alla gillar inte inte Rix morronzoo!

Men jag kan inte svika dom nu, dom har ju haft mig med varje dag när åkte till Mörlunda, näääää så sviker man inte Roger, Titti o Ola! Kanske i tramsigaste laget ibland men jag är väl så´n jag också då.

Jag läste att det skulle bli snö till helgen...det var ju precis det jag tänkte när jag ställde undan vinterskorna! Jag ska ha dom framme året runt, då kanske det inte snöar mer.....
Ska bli den nya trendbrytaren...inte mycket shabby chic kanske men jag får hitta på nåt nytt trendnamn!

Ska fuuuundeera under dagen. Vi ska ju vara ute idag o lufta bort alla baciller så då kanske det kommer in nåt nytt fräscht i "hårddisken".

man sviker inte kompisar!
Ha det bra så här mitt i veckan och vi syns i kväll//L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar