onsdag 23 maj 2012

var finns karaktären??


Lägg till bildtext

Feeling hot, hot, hot......
Sommarvärmen har kommit och då kommer ett problem.....
-Vad ska jag ha på mig??? typ skrek jag i morse när jag stod på huvet rakt in i garderoben....
Jo då tll sist hittade jag några "paltor" som var minst insydda av dom där kalorierna som jobbar på nätterna med att sy alla mina kläder....

Nu vet ju även jag att det är BARA jag som kan göra nå´t åt detta problem.
Men bara jag tänker att nu ska jag ändra min livsstil...ja då är det som nå´n går in i min hjärna och programmerar om.....så jag blir isstället sjukt sugen på allt, alltid, överallt ja då äter jag tillomed kakor
LOTTA GILLAR INTE KAKOR!!!!!

Var på Willys och handlade lite ikväll och vips så åkte en påse ostbågar ner i korgen....nu är klockan 21,00 och jag har fortfarande inte öppnat den....är detta början på mitt nya liv??

Nu har jag duschat och fått på mig "mysen" ( Magnus t-shirt och WCT-byxor) och då känns det sååååå skönt för allt bara känns förstort och hängigt det gillar vi.....när det gäller kläder.....

Kroppen däremot vill jag kännas för liten och fast.....men vad kan man göra åt jordens dragningkraft??

Snillet har spekulerat färdigt och tänker bara titta på den där påsen med ostbågar...man kan ju äta med ögonen säger dom....//L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar