fredag 4 maj 2012

KOM IHÅG!

En vän på facebook skrev idag att dom hade snö i Dalarna...och att efter snön kom plogbilen:) lite min humor var de ja.... behöver inte så mycket för att dra på leendet, trots att jag ser arg ut säger en del.
Men det skulle ju inte vara jag om jag gick där och drog på munnen hela tiden, nä jag måste behålla min stil. Vilken stil har jag? Ja det kan man undra kanske.

I går var Otto o jag på utvecklingssamtal. Jo då  han har klarat sina mål fint. Hans uthållighet är ju inte hans bästa vän i skolan. men det går åt rätt håll. Och han han står för det han tycker och det är en egenskap jag gillar. Vi diskuterade hans syn lite och visst han ville ju gå till skolsyster o kolla den. Ja så går det en stund och så tittar han ut och säger:
- Det ligger en sten på taket där borta!
Ja inte såg Camilla och jag den. Så synkontroll går "fett" bort som dom säger nu förtiden.

Innan detta hände så frågade Otto om han kunde få till centrum för att köpa nya kulor....
- Vi hinner inte det idag Otto. Eddie kommer ju se´n också.
Då händer detta:
Denna kom ihåg lapp ska sparas.
Men grabbarna hade ju planerat i smyg...så dom gav sig i väg till centrum själva i går kväll för att köpa kulor. Ja eller ...hur det nu blev att en del kulor hade visst pinne på sig och kallas klubbor men det gör väl inget.....  och dom hade visst varit på Svenska Spel och köpt tuggummi också.... Nöjda grabbar var det. Svenska Spel är ju alltså Direkten här i Hultsfred alltså så dom var inte på Gotland i alla fall.
Let´s Dance på en torsdag. Ok gör inget vilken dag det är bara jag får titta lite....
Ikväll blir det Hockey VM// L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar