torsdag 31 maj 2012

Läser ni- skriver jag

De e för mycket som surrar uppi L8:s hjärna just nu, därför  blir det samma sak varje gång jag öppnar upp för ett nytt inlägg i bloggen. Jag sitter och stirrar försöker komma på nå´t , men det blir som en "bikupa" allt vill ut på en gång och då får jag ju börja skriva bok istället.
Vilket jag förresten gjorde en gång på medeltiden när jag gick på mellanstadiet.
Den hade 6 sidor....ja vadå en uppsats kan det ju inte ha varit näää det var en lättläst bok för flickor i den åldern.

Men jag skulle vilja bli en ny Camilla Läckberg, skriva så där himla bra, se bra ut, tjäna massa med miljoner, folk som skriker efter ny bok osv. Är det för sent? Nähä inte alls faktiskt man är ju läskunning även efter vissa ålderstreck. Det får nog bli min nya utmaning......
Självbiografi? Ja nog för att det finns att skriva om mne vadå skulle ni köpa en bok med titeln:
Ett halvt sekel med L8  författare Lotta Axelsson. Jasså ni skulle de;) tack och bock....

Nä lite kriminellt bör det bli och det har jag inte varit så himla mycket i mitt liv, faktiskt inget alls.
Så jag hittar nog på om nån annan.

I går fick vi en inbjudan till 50-års fest i Spånga. Yiiipiiee.... Anne fyller 50 år och det ska bli fest.
Så nu är det bara för lantmössen att träffa en fasligt massa fler stadsmöss men dom är ju människor:)
dom också. Här planeras det också för lite fest..... och då ska minsann stadsmössen få komma hit....

Alla som är lika gamla som mig fyller 50 i år.........

Men varför måste dom skriva alla 17 mellannamn man har i tidningen......så när det kommer världens längsta namn i slutet på september är det antagligen jag som fyller.
Ha de gott//L8


Läser ni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar