måndag 7 maj 2012

Var e pucken då?

Hallå alla bloggläsare. Det är sanslöst över 3000 sidvisningar tack ska ni ha. Men kommentera gärna lite ibland....
Helgen har varit blandad. Hockey VM på tv, jo men visst spännande som bara den. Men ibland hinner jag inte med....Var e pucken? Och så skriker Magnus till så jag tappar all fattning. Duktiga är dom svenskarna. Dom gav mig 190 kr i lördags på oddset! de ni...
En roadtrip till Vimmerby i lördags. Otto behövde svalare skor, nu det börjar bli kallare igen.
Men nu finns dom har på hyllan ialla fall. L8 fick ett par också, 3 par skor på en vecka har jag köpt mig för endast 270 kr tillsammans bra jobbat va? Rose-Marie jag är snart i fatt dig;))

Meeen Otto har cyklat i helgen. med hela cyklen inte bara styret. Gick hur bra som helst ju.
Simon och ekarna tittade vi på i söndags morgon. Vet ni jag gillar det sååå mycket gå upp tidigt på söndagsmorgonen, sätta på kaffe, bädda ner sig "gutt" i soffan och titta på¨en bra film. jag har ju sett den här filmen på bio innan .Men den är så himla bra. Både skratt o tårar och eftertanke. Otto kom och hälsade på oss i sofforna och såg ju våra vattenfyllda ögon:
- Det är inget att skämmas för Magnus. Man får gråta.  
ja så byttes då tårar ut mot skratt för en stund.
Nu är det måndag och den blir lång. Jobbar 9-18.30. Men jag är SÅ GLAD jag har inte varit sjuk på 6 veckor. Peppar peppar ja vi tar lite chilipeppar med för att vara på den säkra sidan.

FRISKA VÅRKRAMAR/L8

1 kommentar:

  1. Kul att man får läsa om nån annans elän.. flåt menar vardag... Annars e de ju sån där face bok som gäller idag! Å de vill ja då rakt inte ha! Heja Finland (hockey-VM alltså!)

    SvaraRadera