lördag 26 maj 2012

Lotta - lås=bra förslag

Weekend....

I fredagkväll när jag kom hem stod det fem fina röda rosor på köksbordet och ett fint kort.
5 år tillsammans Magnus o jag. Vi grillade gott och sen fick ögonen sitt godis. Alltså vi kollade ju på let´s dance. Ja ja han är ung , men lika snygg och bäst för det.
Lördagen blev blandad kompott. Handling runt om i typ varenda affär här i Hultsfred. Och i en avdom träffade jag Maria, vi hördes säkert över hela ICA för det är som nå´t exploderar när man träffar henne. Man blir så himla glad bara...och nu är hon ju även mormor till ett av mina "barn", ja alltså inte mina äkta barn. Nä men hur blev det här nu.... jag har ju inga oäkta barn. Vi spolar tillbaka.
Hon är mormor till ett av mina barn på jobbet jue.... puhhh de där höll på att bli riktigt fel :)
Vi planterade pelargoner, snöflinga och lite annat ...jo då det blev sååå fint så...
Se´n skulle jag hämta pizza för vi skulle kolla på GP speedway jo då nu har även västra långgatan 14 TV 10. Åker till Tre Kronor hämtar pizzorna , DÅ UPPSTÅR DET IGEEEEEEN!!!!!
Fullpackad av kartonger ställer jag av dom på motorhuven för att låsa upp bilen........
Plopp plopp bilnyckel studsar iväg under bilen och det var verkligen under bilen.....
Så jag går tillbaka till bagarna  på pizzerian ber att få låna en pinne....men icke han följer med mig och han var inte mycket större än en pinne den bagaren....ser typ bara benen sticka fram och tänker....
Hoppas du byter förkläde innan då börjar baka igen......
Så nu har jag bestämt mig JAG SKA INTE HA NÅ`T MED NYCKLAR OCH LÅS ATT GÖRA!!!
Men han sken som solen när han kröp fram igen och jag var ju lycklig och sa tack typ 1000 gånger och han sa :
-Inag problem jag hjälper typ 1000 gånger se´n skildes vi glaa o lyckliga....
Snipp Snapp .... så var Pizzasagan slut.
Ha de gott i solen folk/L8 ett bildspel kommer här:
Fina blommor från Mr M


Tänk att han stått ut;)


 
Inte bara pizza......


Jo då nu har vi också speedway i vardagsrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar