onsdag 20 mars 2013

VABBERI OCH VABBERA ..

Vitt,vitt överallt är det vitt ute ....kommer tomten snart?

Idag har vi varit hemma Otto och jag. Han har väl sovit typ hela dagen, åt den första matbiten kl 16.30. Men jag ju förstås stått där med dryck och tjatat: -Du måste dricka, äta är inte så viktigt men du måste dricka! Undrar om jag säger samma ord tilll honom om 6-7 år?

Men jag har ju passat på att kolla vad jag ska ha på mig när vi ska till Stockholm över helgen.
Vad det blir kanske ni får veta en annan dag.

Otto måste bli frisk han har inga alternativ. PÅ fredag åker vi SJ till huvudstaden och Otto ska med för jag har ingen plan B för sjukdomar den här gången.

Annars har väl det stora ämnet varit Hultsfredsfestivalen eller Sigtuna festivalen eller hur var det nu?
Hultsfred stockholm ska man skratta eller gråta? Man kan väl inte låta den heta Hultsfred när den inte är här eller...jobbigt läge eller bara gilla läget!

Nu ska jag gå till min säng för sova en stund...vaknar kl 05.00 varje morgon ...VAD GÖRA?

I morgon måste jag bestämma vad jag ska packa ner införö helgen. Prova lite så att kläderna inte blivit för stora!!! nä nu ljög jag....dom där äckliga kalorierna har säkert varit och sytt in dom igen.

Go natt världen//L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar