torsdag 14 mars 2013

Ibland kan man titta bakåt...

Vi startade med en ålandkryssning tillsammans med hela barnaskaran och nya bekantskaper..

Tilde föddes och min mamma blev en mycket, mycket stolt "gammelfarmor"..

Julia (som jag  förövrigt är fadder till) tog studenten

Vi hade några UNDERBARA dagar på Öland

Ja va säger man...äntligen hittade Anton sin kärlek....Linn we love allihopa<3

220 år fyllde vi tillsammans och hejdundrande fest blev de...vem som är vem?
...så idag gör vi det..tittar tillbaka på 2012. Håll tillgodo med en liten bildkavalkad från detta året där jag passerade halvsekelgränsen:)..men det var bara till augusti så resten sparar vi till kvällsbloggen..

Otto har lite feber idag så jag vabbar halva dagen och tar till mig lite fler baciller halva dagen../ L8
p.s jag vann inte drömvinsten i går heller så tiggarbrev undanbedes vänligen men bestämt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar