onsdag 13 mars 2013

Ottos snabba del 74

Onsdagkväll och Mia på grötö...ja vem skulle inte vilja vara som henne!

Ikväll har jag varit på ett uruselt humör...stackars mina kära som lever under samma tak som mig just nu....

Och tur för Otto att han inte kläckte ur sig det han sa förra veckan till mig.
Han masserade mig på ryggen och så fäller han en sån där kommentar som bara han kan...
- Mamma dur har lite överskottshud på ryggen!!!! Han hade tur ja han hade mycket tur att det inte var ikväll han sa det!!
Snabbt efter säger han: - Men du mamma det är ju bara på såna där vältränade tjejer huden sitter direkt på skelettet...

Jo vi säger go natt där//L8

1 kommentar:

  1. Hahahahaha ..... vad månde bliva av detta barn??
    Otto är helt underbar med sina underbara kommentarer ♥
    Kram på er!! // Ingela

    SvaraRadera