söndag 10 mars 2013

Plinge ling..plingeling...

En bild som inte alls hör till....men dom är dom bästa...lite sent och lite dimmiga<3<3
Mello, mellis och mellan Mello och Eurovision.....

Förlåt svenska folket men jag tyckte verkligen fel låt vann!!

Ja kalla mig " motfallskärring" jag tar det.....

Men nu till nått helt annat!!  Våren .vart våren vägen????  Bara att ställa in cykeln igen.

Fast ska sanningen fram åker vi mest bil min Skeppshult och jag.. Jag skulle berätta det för en mamma på jobbet och då blev det liiiite knas
- Ja jag är lat sa jag. Magnus får ta cyklen där bak och mig där fram! Jaa... så kan det bli!

På tal om att cykla så har jag köpt mig en ringklocka, den kommer att rädda mitt liv helt säkert.

10 kronor och den räddar mitt liv!!!

När man cyklar till jobbet kl 7,45 på morgonen gör man det med livet som insats.

TROR UNGARNA ATT JAG ÄR EN LEVANDE SLALOMPINNE!!!

Nu ska jag plinga och ringa och inte flytta mig en millimeter ......

men imorgon åker vi nog bak och fram så att säga// Väl mött på sjundedagens afton L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar