onsdag 27 mars 2013

PÅSKSJUKA???????

Ja dom här dagarna efter helgen hade jag ju tänkt ge er lite glimtar från helgen....

Men tyvärr har jag legat nerbäddad under täcket i något som inte har nåt gulligt över sig alls!!!

Feber, hosta ochdå menar jag HOSTA , ont i hela kroppen och igår kom det ett riktigt stort och härligt munsår och idag i ögat igen.

Otto är fortfarande hemma men hoppas han kan gå till skolan i morgon.

Helgen var suverän men nu måste jag lägga mig ner igen så håll ut... det kommer !

dom säger att det är påsk snart....ja inte här ialla fall. En fördel är att jag behöver inte klä ut mig till påskkärring jag ser liksom ut som en  just nu....

Ja inte var jag väl så positiv idag ...../L8

2 kommentarer:

  1. Jag håller ut och väntar på bättre tider!!

    Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Har du blivit frisk ännu? Väntar på nya inlägg på din blogg.

    SvaraRadera