fredag 22 februari 2013

SE UPP!!

Hallå där.....

Idag ska Otto och jag ta oss till Hagadal för blöta ner oss lite. Så jag hoppades ett tag att jag inte skulle hitta min svarta baddräkt , men jo där låg den ju rakt fram i lådan.

Skämt åsido...det ska bli riktigt roligt att besöka simhallen ihop med denna speciella lilla person jag fått till son. Se´n har jag på ryktes väg hört att det kan hända sådana " plötsligt händer det" saker där uppe på Hagadal...vi får se jag återkommer om det!!

Nu ska vi snart proppa i oss lite korv med bröd...det hör ju liksom sportlovet till. Se´n blir vi så mätta och goa och kommer att ha en underbar plask o lekstund. Kaffe medtages naturligtvis!

Det STORA problemet för mig i simhallen är GLASÖGONEN,  jag ser ju absolut inget alls utan dom och jag kan inte ha dom när jag simmar!!! Så ser ni nån med svart baddräkt, plurandes med ögonen, kaffemuggen i högsta hugg...ja då är det JAG!!! Snälla ni kan väl säga HEJ LOTTA! så jag inte uppfatts som högfärdig....

Nu ska vi duka upp köksbordet med korv o bröd och få känslan av sportlov ännu en dag....

Vi syns ( ja ni ser ju mig ialla fall) ha en fin fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar