lördag 23 februari 2013

Grattis Estelle!!!

Idag beundrar jag alla tjejer som stavat sig fram 3 mil....

Själv har åkt bil ca 8 mil idag och det gick bra!! Vi tog oss en tripp Högsby och Karlssons.....

Aldrig mer och det säger varje gång....det finns ingen tråkigare affär men  vi skulle ju hitta en ytterbelysning till mamma. Men en ytterbelysning med rörelsevakt kostade 599:- nää det går vi inte på....så min syster åkte till Clas Olssons  istället och köpte en för 199:- ....

Vi gick till Konsum köpte "Estelle bakelser" och bjöd Lisbeth som en på och det var minst lika uppskattat som en ytterbelysning ( och mycket billigare...) men vi bytte glödlampan i den gamla ytterbelysningen så lite nöjda blir nog nattpatrullen Hemtjänsten nu blir dom upplysta igen så att säga:)...ja ibland blir jag bara så där rolig om ni undrar.

Ikväll får man väl pina sig genom melodifestivalen man måset ju hänga me...kan ju inte bara tjata med folk om att det är för kallt, för mycket snö och alla sjukdomar näää ta mig tusan lite gnäll om melodifestivalen gör att bättre. Till detta tar vi en räkmacka och lite godis...

Detta mina vänner är det närmsta Vasalopp jag kommer att var någon gång..

Lite kunglig måste man ju vara...
Väl mött i "mellokvällen" // L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar