fredag 12 oktober 2012

Jag är tillbaka......

Nu är det dags igen  eller hur???

Blogga , blogga , blogga.....ja det är ju roligt att många har frågat efter mitt bloggande.

Skulle kanske behöva fler som skrek:
- JOGGA, JOGGA!! men det är en annan sak....

Ja det har ju hänt så otroligt mycket under denna sommar så ska jag göra en tillbaka blogg på det så blir det nog att skriva bok. Men jag lovar jag ska ge lite "flashbacks" titt som tätt.

Det som händer just nu är attOtto är sjuk typ var och varannan dag...febertoppar, jättetrött och inte pigg så mycket...jag ger det en tag till se´n får jag nog gå till VC med honom ( ja, vårdcentralen alltså det fattar ni va...)

Annars ser livet ut som vanligt här på West Street. Kaos i oordningen skulle man kunna säga:))

Idag blir det ett lite axplock från sommaren:
Härliga dagar på Öland...

Ottofis fyller 9 år


Hmm..ja vi fyllde visst år!!

Min store "pöjk" har blivit kääär<3<3
 


2 kommentarer: